Doar o parte din pasagerii care au avut zboruri anulate TAROM vor fi despăgubiți direct. Explicațiile ANPC
Conducerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a invitat marţi, la sediul său, reprezentanţi ai TAROM pentru a discuta modalităţile concrete prin care pasagerii afectaţi de aceste anulări vor fi despăgubiţi, în contextul incidentelor legale de anularea unui număr important de zboruri operate de compania aeriană.
Însă doar o parte dintre ei vor fi despăgubiți direct, mai exact cei care au achiziționat bilete direct de la companie şi care depun cerere de rambursare a compensaţiilor, conform legii.
Purtătorul de cuvânt al TAROM a explicat ce trebuie să facă pasagerii care nu au achiziționat bilete direct de la companie.
Purtătorul de cuvânt al TAROM, Alexandru Anghel, a precizat că peste 2.000 de pasageri au fost afectați de protestul piloților companiei aeriene. Întrebat câți dintre acești pasageri și-au achiziționat biletele direct de la Tarom, Anghel a spus că „nu are această informație acum”.
„În principiu, noi am lansat această adresă despăgubire8iulie@tarom.ro – , ca să fie un punct comun în care să centralizăm toată incidența care a avut loc. În mod normal, există canale clasice, hotline, adrese normale, dar acum, fiind o situație excepțională, am făcut adresa unde colectăm datele”, a precizat purtătorul de cuvânt al TAROM.
Ideea e că, indiferent de unde au achiziționat biletele, fie de pe site-ul TAROM sau de la o agenție, ei se poat adresa la adresa asta pe care am lansat-o, pentru a verifica dacă au bilet. Important e să facă dovada biletului, ca ei să poată fi compensați”, a spus Anghel.