Greșeala făcută de un american plecat într-o vacanță de 3 săptămâni în Europa. La întoarcere avea o factură de 143.442 $ pentru mobil
Un american care a petrecut în toamna anului trecut o vacanță de 3 săptămâni în Europa a avut parte de un șoc la întoarcerea acasă, când s-a dus să-și plătească factura pentru telefonul mobil.
Rene Remund și soția lui, Linda, ambii de 65 de ani, din Florida, au călătorit în luna septembrie în Elveția, țara lui natală. Înainte de plecare, Remund s-a asigurat că furnizorul lui de telefonie mobilă este informat despre deplasările sale și s-a dus într-un magazin să obțină informații despre costuri.
Acolo i s-a spus că este „acoperit”, având în vedere că era client al aceleiași companii de 30 de ani și avea multiple beneficii, potrivit New York Post. Odată ajuns în Elveția natală, entuziasmat de peisaje, Rene a vrut să-și împărtășeasă experiențele cu rudele și prietenii din Florida, cărora le-a trimis zilnic nenumărate fotografii și filmări. Nu s-a gândit nicio clipă că trimiterea acestora îi ridicau costurile de roaming la câteva mii de dolari pe zi.
După ce s-a întors acasă și a primit factura de la T-Mobile, Rene a crezut în primă fază că aceasta era de 143 de dolari, considerând-o rezonabilă. Însă el avea de plătit 143.442 de dolari. Dar când s-a dus să plătească factura și-a dat seama că aceasta mai avea niște cifre după virgulă. „M-am uitat la factură și am spus: „Scuzați-mă”… 143.000 de dolari? Sunteți nebuni?”, și-a descris el reacția din momentul în care și-a dat seama cât avea de plătit.
Conform facturii, bărbatul a consumat date mobile de mii de dolari în fiecare zi cât timp s-a aflat în Europa. Rene a spus că a sunat la sediul firmei de telefonie și după toate verificările făcute s-a constatat că nu era vorba de nicio greșeală și că suma de pe factură era reală.
Remund a angajat un avocat ca să-i apere interesele, având în vedere faptul că, înainte de plecare, compania l-a asigurat că era „acoperit” pentru roaming internațional și nu risca niște costuri exorbitante.
Avocatul său a înaintat o adresă către președintele T-Mobile, la care a primit un răspuns abia acum. Furnizorul de servicii l-a informat că va primi un „credit” pentru a elimina întreaga factură. Într-un e-mail transmis presei locale, T-Mobile a spus că toți clienții ar trebui „să verifice condițiile de călătorie și costurile de roaming înainte de a pleca în străinătate”
. „Dacă un client are un abonament mai vechi care nu include roaming internațional pentru date și apeluri, va trebui să se asigure că folosește wi-fi atunci când utilizează date”, a mai transmis compania
sursa digi 24